Utkast: Sept. 9, 2010

ida var nyss här och vi kollade idol och åt popcorn, sen följde jag hon till statoil och småsprang tillbaka hehe. men jag pratade med felicia samtidigt så det var ju inte så farligt, fast kom ju sen på att hon hade telia så det blev lite dyrt men whatever haha! imorgon är det orienteringsmästerskap, tagga! och sen imorgon har vi också en typ redovisning, vi ska ta med en sak att berätta om på engelska haha.. jag ska typ ta med ett armband från hotellet i bulgarien, så har jag ju lätt iaf, bara säga vad vi gjorde i bulgarien typ..

nu måste jag förbereda mej lite, eller kolla på ett lexikon på datan vad alla ord heter hahaha vaddå bra på engelska? puss




Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0