kamera VS shoppa

men gud så kul, jag tänkte att vi började åtta men det gjorde vi ju såklart inte så jag hade kunnat sova en timme till! äschdå det ska inte få förstöra min dag för idag är det ingen vanlig dag för idag får jag träffa felicia! hennes flyg går 7 ikväll så hon är väl här typ 9 kanske å då åker jag med dom till byn! det känns nästan lite overkligt att träffa henne igen... förut så träffades vi i princip varje dag, nu går det två veckor tills vi träffar varann. helt sjukt lixom haha



jag har beslutsångest! antingen så köper jag en kamera, eller så shoppar jag när jag och hilda åker till felicia nästnästnästa vecka... det lutar nog mest mot kamera skulle jag tro:)

ska göra nåt vettigt nu, typ kolla tv innan bussen går,
ha en lika fin dag som jag kommer ha nu!



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0