min skräckupplevelse

nyss höll jag på att slänga all post och då slocknade alla lampor, teven, allt, det blev kolsvart i lägenheten jag såg inte ens min hand framför mig, jag fick lite smått panik och kände mej fram till fönstret, slog tåjäveln i bordet och öppnade persiennerna men det var ju lika mörkt ute. jag hade ingen aning vart jag hade lagt min telefon och inte datan heller. jag började känna med händerna efter golvet eftersom jag hade för mej att jag la datan där, och var helt säker att jag snart skulle se en liten flicka men långt svart hår med en vit klänning framför mej, pulsen gick upp till trehundra sen hittade jag datan, tände den så jag fick lite ljus och letade fram tändstickorna. när jag äntligen hade tänd de 23 ljusen kom ljuset tillbaka
mörkrädd? nejdå.



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0