i mitt ♥

fick idag reda på att första tävlingen är om tre månader! det är inte alls länge kvar tills jag får börja åka skidor igen och jag blev redan sjukt nervös av att bara tänka på det, men jäklar vad jag har längtat! :)



idag har jag varit hos felicia, vaknade redan klockan 8 så jag skulle hinna träffa henne innan hon åkte men nu har hon åkt tillbaka till sthlm, men hon kommer troligtvis hit redan nästa helg så det är ändå bara fyra dagar jag inte får träffa henne, det ska jag nog klara av. igår var jag, felicia, pontus och johanna hos johanna och kollade film och hade det bara trevligt, det är inte ofta jag får träffa johanna heller för den delen, det enda jag hinner med är skola, träna, diska...

snart ska jag gå till johanna med mina femhundrafemtioelva väskor, ska åka med dom till gällivare och där blir det att gå och handla lite frukt och sånt och sen ska jag testa mina nya skaterullskidor!

hörs säkert senare puss♥

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0