hurtbulle

jag kunde ju inte låta min telefon vara kvar i skolan och ingen buss passade så jag cyklade till skolan, hämtade telefonen och cyklade sen tillbaka, men med min racer kärrningcykel gick det ganska fort höhö.

imorgon har vi bara ett pass, multisport. alltså så ska vi först cykla, sen byta till skaterullskidor, sen byta till klassiska rullskidor och till sist springa. det kommer nog bli galet roligt, och efteråt ska vi tillbaka till skolan och duscha och byta till vanliga kläder, jag har inte haft vanliga kläder på hela veckan! sen blir det att äta på nittaya :)

jag skulle behöva knalla upp till ica och köpa en gainomax men jag orkar fan inte :S kanske stannar vid coop imorgon när jag ändå måste cykla till skolan... linn goes smart ;)




Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0