fartdårar!

åkte bil med bell och joel tillbaka till lgnheten nyss och jag kan ju säga att joel kör som en jag vet inte vad, han körde fort iallafall och jag var livrädd, typ iallafall...jag trodde typ jag skulle dö i alla kurvor och det fanns många! men nu är jag hemma och jag överlevde. jag är proppmätt av allt jag har ätit hela tiden, pajer, tårtor, bullar, godis, cheesecake, chips, dricka. hojj inte alls bra det här. jag är dessutom bamsetrött och funderar faktiskt på att gå och sova, vad kan jag annars göra lixom?

imorgon ska jag till skolan klockan 8 på kvällen och slutar vid 12 på natten, sen börjar min träning klockan 8 på morgonen på måndag, hehe jag vet någon som kommer vara dödligt trött.. :)






Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0