falska morgonsånger

ett fasansfullt, elakt, morrande AAASHÖGT ljud började låta helt plötsligt mitt från ingenstans, jag hoppade upp ur soffan beredd att hoppa ut genom fönstret och höll ärligt talat på att kissa på mej. men det var min granne som borrade i väggen, inte visste jag att man hörde så bra genom väggarna, jag kanske ska sluta med mina vackra morgonsånger...



jag hade matteprov idag och det gick käpprätt åt helvete, kommer knappt få g. men det är inte så lätt när man inte förstår vad läraren säger. jag var nyss med mamma carina och carolin på alanya och åt kycklingsallad och springa har jag också hunnit med.

igår såg jag en film som jag missade på samhällslektionen, så jag fick låna hem den, flugornas herre, säkert många som har sett den. men jag kan seriöst inte sluta vara arg på dom där jävla korkade ungarna som dödade piggy, jag har lust att hoppa in i filmen och slå ner dom.


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0