diiska!

tänkte sova en halvtimme men det slutade med två timmar, jag hade ställt klockan men jag hade stängt av vibrationen och ljudet när jag var hos tandläkaren och smart som jag var så glömde jag att sätta på dom igen. så nu har jag värmt lite mat och SKA diska innan jag ska fara och springa, men frågan är bara vart jag ska springa, någon gällivare bo som har ett förslag? jag har faktiskt inte alls sug att träna idag. jag vill bara sova, meeeeeen såklart kan man ju inte göra så, träna bör man annars dör man ;)

det sämsta med att bo själv i en lägenhet är helt klart disken, och all annan städning som man måste göra heeela tiden. det tar aldrig slut, så nu ska jag ta fingrarna ur röven, sätta på lite musik och diska så det ryker!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0