den blå

nu ska jag berätta en skitrolig grej! *truuuumviiiiirvel* jag har fått en tandborste! haha jag skojar bara det var inte det jag skulle berätta, fast jag har faktiskt fått en tandborste idag, jag lägger väl den bland mina andra 7 tandborstar på toan hehe, det roliga är att jag och sara ska springa till malmberget och gymma i skolan ikväll, om typ två timmar, kul va? nu måste jag bara hitta nå rena träningskläder..

jag invigde mina nya springtights, (håller på att skriva "tajts" varenda gång!) idag på träningen och dom var aassköna! sen så invigde jag min nya mössa idag när jag kom hem också den var också asskön.
joo jag ser att lappen hänger kvar där bak, jag ska försöka komma ihåg att ta bort den, annars hade det varit lite småpinsamt höhö :)

puss





Kommentarer
Postat av: j

biffarmen till höger ;) ;)

2010-09-27 @ 16:56:45
URL: http://jjjohaanna.blogg.se/
Postat av: f

håller med ;)

2010-09-27 @ 20:05:03

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0