AJ!

nyss när jag skulle vara så himla duktig och laga mat så skärde jag potatis, såklart råkar jag skära mej i fingret. det gjorde förjävlars ont kan jag säga, nu får jag massa potatisbakterier in i mitt finger, snart börjar det väl växa potatis från fingret men det gör ju egentligen ingenting för potatis är ju gott hehe!



dagens träning var.. blöt. det spöregnade och var jättekallt. jag har alltid sagt att det bästa vädret att träna i är regn, men efter idag ångrar jag mej rejält.

det är alltid lika kul att gå genom skolan helt osminkad, ofixad helt... sliten. men vi försöker iallafall vänja oss för det här lär ju inte vara första gången ;) efter första passet som var rullskidor åkte jag och ida till mej och åt korv och sov ett tag, mycket skönt btw. sen for hon och snart ska vi fara och springa/gå, ett sköljapass :)

puss

grattis mamma!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0