skidor på snö

idag på träningen fick jag, ida och sara för oss att åka med rullskidorna inne på dollar och coop, sagt och gjort. vi åkte också genom stan med våra kära rullskidor, en fara för trafiken kan man säga att vi var men äsch heehe.
sen efter träningen åkte jag buss hem med två par stavar, två par rullskidor, pjäxor, en väska och en hjälm och värst av allt, jag fick stå upp! det var inte alls lätt,

var på eriksson och intersport med mina päron också, fick med mej hem en såndär stång man sätter fast i en dörröppning och gör chins på, men måste vänta till söndag då kommer papi med en skruvmejsel och sätter upp den. imorgon kommer felicia hit och på måndag åker jag till finland på träningsläger, vi ska åka i skidtunneln så på måndag eller tisdag får jag faktiskt åka skidor på snö, kan ju inte bli bättre, puss!



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0