hej tidsfördriv

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?
22
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? zero
Vad tycker du om kärlek? väldigt fint
Har du lätt för att öppna dig? nej, eller ganska
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? felicia
Har du svårt för att bli kär?
ohja
När kysste/hånglade du med någon sist? ett tag sen
Med? ;)
Ångrar du det? ja
Är du singel?
jiess
När fick du senast en komplimang? huum..

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös:
nej
Hånglat med nån riktigt ful: joodå
Hånglat med fler än 5 pers: ja
Haft sex på en toalett: nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - jiess
Gjort något riktigt dumt? - för mycket
Gjort något du verkligen ångrar? - verkligen
Skadat dej själv med flit? - haha nej
Blivit slagen på allvar: nejnej
Varit nykter på nyårsafton? - jadå
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - nix
Fått din mamma att gråta? - nej
Slagit ner någon? - nånä ;)
Skämts över dina föräldrar? - ja
Skämts över dig själv? - ohja
Sagt jag älskar dig och menat det? - jaa

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? -
johanna i think
Såg dig gråta? - eftersom jag gråter när jag skrattar så har jag ingen aning
Fick dig att gråta? - nån som sa nåt kul
Du delade en cigg med? - bara för töntar ;)
Du gick på bio med? - jag kommer inte ihåg senast jag var på bio
Skällde på dig? - ingen har skällt på mej på lääänge höhö

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? -
joo
Kramat någon? - jiess
Pussat någon? - nej
Köpt någonting? - jo
Sjungit? - om jag har
Saknat någon? - felicia är sjukt saknad







Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0