testvecka

chacha bloggen!
igår var jag på nordkalotten å tog blodprover, nå hjärttest, blodtryck, blåsgrej å en massa. jag har skitont i armen idag eftersom hon som tog blodprov inte hittade blodet och började gräva runt med nålen inne i armen, gjorde så förbaskat ont kan jag lova! sen idag skulle jag göra laktat test men dom hade fått fel sprutor så jag fick inte göra det idag yeey, men då hade vi rörelsetest och styrketest istället. hehe kan ju iallafall säga att det inte blir svårt att slå mina resultat på styrke till våren...

nu måste jag skriva klart en fördjupningsuppgift och engelskagrej, kuljul. fast tror att jag först ska knalla upp till konsum och skaffa lite "pluggmaterial" puss!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0