nerförsbackar är inte riktigt min grej

oj vad jag är stolt över mej själv, det är inte ofta man råkar slå skidorna i taket så det ramlar i huvudet på en! jag och sara åkte (längd)skidor idag med alpinisterna och det var ju baraa hur gulligt ssom helst, ser säkert lika... gulligt ut när vi åker slalom haha.

På våren ska det vara nån tävling med dom som åker slalom och längdisarna, först ska man typ åka slalom och sen längd efter den tiden man åkte slalom, säger ju bara en gång, jag kommer hamna en timme efter på slalomen! jag som är... lite sådär smårädd för nerförsbackar höhö. jag tänker åka från kant till kant, och går det för fort så vänder jag mej så jag åker uppåt så farten försvinner, perfekt!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0