nejmen vilka idéer!

jag och sara får alltid så himla mycke idéer när vi tränar, projektarbeten typ varför blir man så snorig när man åker skidor? eller hur kommer flugor in mellan två fönster där dom dör eller sover?

sen kom vi också på att vi ska göra en egen skiva till gymmet med bara grymma låtar, fast sen kom vi på en ännu bättre idé, vi sjunger låtarna själv! åsså bara typ covers av dom låtarna som redan finns, typ låtar på tyska och låtar som typ "touch my ass, feel my lips..." eller "suck my dick suck my mother fucking dick..." haha vojvoj och imorrn ska jag göra nåt jag inte borde göra men man måste ju prioritera ibland höhö...

nu väntar tråkiga duschen och sen måste jag skriva klart två skrivgrejjor.. jag längtar inte alls till lovet,
puss och kraaam


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0