min söta lilla komiker

igår satt jag, hilda och felicia och snackade om dom olika partierna, och så började vi prata om sverigedemokraterna och felicia helt seriöst ba: men asså, vi behöver ju invandrare, vem ska annars stå i pizzeriorna? haha hon är alltför söt!

vi for sen på skaburbian collective och det sög ju rumpa, vi åkte tillbaka till lgnheten, felicia och hilda sov här och hilda skulle sova antingen i sängen med mej eller i soffan med felicia, men hon kunde inte bestämma sig vart hon skulle sova så hon sov på golvet hahaha en lite knäpp tjej detdär!

imorgon åker jag till finland på läger med skidgymnasiet så ni behöver inte titta in här förrän till helgen, tänk att jag ska få åka skidor på snö på måndag eller tisdag!
ha så kul i skolan, puss!



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0