at kiropraktorn

jag har precis varit hos janne, en kiropraktor för jag har alltid ont i ryggen. jag har varit hos en läkaren förut och kollade, men de var "ingenting". så nu for jag till en kiropraktor och hade 4 låsningar i ryggen, 1 i nacken, väldigt spända muskler,  snett bäckenben och jag hade gått med det vääldigt länge. jag har ju alltid sagt att det är nå fel med min rygg och det var ganska mycke fel. jag måste börja stretcha annars kan jag få diskbråck, det var ganska nära. vet inte vad det är men det låter farligt...

nu ska jag bara äta och sen hämta upp felicia sen drar vi till gälkatooown
ses på skaburbian ikväll va?





Kommentarer
Postat av: ida

vi ses ikväll :D

2010-10-02 @ 16:02:12

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0