väldigt glada sockar


Hamnade att jobba på parkeringen på världscupen, roligt? nånej. jag tänker då inte stå där när tävlingarna börjar, glöm det kära jobb-bestämmare :) alla andra får ju stå och ge typ saft till alla proffs, hålla deras skidor medans dom skriver autografer, ta deras klädder och soooo on! varför får inte jag och ida göra det hallå?




alltså seriöst, har ni nångång sett såhär glada sockar? haha, passade verkligen mitt humör idag
jag har också lagt bud på ett par skiitsnygga nya skor på tradera, hoppas bara ingen budar över mej då blir jag faktiskt ledsen :( nu inväntar jag greys anatomi och ska inte somna som jag alltid lyckas göra när jag lägger mej i sängen. jag har för skön säng helt enkelt!

so long suckers




Kommentarer
Postat av: pungråttan 2

haha står det på dundret xD we? haha

2010-11-18 @ 19:43:15
Postat av: pungråttan 2

haha står det på dundret xD we? haha

2010-11-18 @ 19:43:29

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0