väldigt coolt!

Dagen med stort d kom idag, dagen då vi skulle ha träningstävling för att se så allt funkade inför världscupen imorgon. jag var så sjukt nervös och visste att banan är sjukt jobbig. men två tjejer hann starta och då var det fel på tidtagningen så resten fick vänta jättelänge, jag hann bli jättekall och ingen visste när vi fick starta så vi kunde ju inte gå iväg och fortsätta värma upp. så jag blev ju såklart stum redan efter första backen, men jag åkte och jag klarade mej runt och jag hade till och med krafter kvar, det var inte illa. dom filmade oss och sånt som på den riktiga världcupen så det var ju lite småroligt. & när man stod i starten kom dom typ en dm från ansiktet med kameran haha.


Men nu till det coola! när jag och sara åkte och värmde upp innan tävlingen så stod eldar rönning i en backe, och han tog fram sin telefon och filmade oss! asså han riktigt följde oss med kameran ända tills vi typ försvann, ELDAR RÖNNING! shiet...







ikväll ska jag, sara, märta, ida och hilda gå på invigningen och imorgon åker jag upp till dundret redan klockan 8 för att stå parkeringsvakt tills tävlingarna börjar, då går jag och ida och kollar på tävlingarna. sen när tävlingarna är slut har vi träning på stadion så det ska se bra ut när vinterstudion har sitt program. haha vojvoj :)


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0