väldigt trevligt att bli halshuggen!

hade värsta mardrömmen idag, jag skulle bli halshuggen av nån som hade klätt ut sig, det var halloween. kanske meningen att jag ska sitta inlåst nästa helg när det är halloween (i gällivare, eller var det tvärtom, var det halloween i gällivare förra helgen och riktiga nu i helg? aja spela roll)..

Sen har jag åkt skidor,efter några varv på golfbanan åkte jag efter nåt spår som gick in i skogen men kom sen på att det skulle vara renar eller björnar i skogen så jag vände fort som tusan och var tillbaka på 2 minuter och det tog 11 min att åka dit haha! sen gymmade jag med hildingdilding och såklart till alla bra gymlåtar! Felicia kom senare och vi gick till hilda där vi fick äta :)



sen har jag tagit itu med mitt crib, jag vågade inte sätta större bilder eftersom man då såg hur extremt stökigt det var.. lite ofräsht i know men det ska inte gå så långt igen!


nu ska jag dricka juice och vänta på desperate housewives och cougar town, puss!

update: juicen är is! alltså helt is, stenhård! ofta jag har så kallt i kylen?!
alltså det spökar typ här! nu har nån varit och frysit min juice, sen typ igår hade nån tagit min träningsplanering, fast sen såg jag den på kylen men iallafall!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0