premiär och blind..?

idag var det första tävlingen, jag trodde inte det skulle bli eftersom dom hade lovat så kallt, så jag kom hem rätt sent och så blev det iallafall, jag var trött som en sengångare på morgonen.

Mina ben var jättesega och inte alls på min sida, så jag förvånade faktiskt mej själv med en tredjeplats! jag trodde faktiskt jag skulle komma sist..

jag höll också på att bli blind efter spåret på andra varvet! när jag hade några kilometer kvar att åka började jag se massa vita prickar som bara blev fler och fler. det var jätteskumt, jag fick riktigt spänna ögonen för att jag skulle se nåt. sen när jag kollade mej i spegeln hade jag fått väldigt gula ögon, det var ganska skumt..


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0