kenzas rumpa

jag och felicia (såklart) sitter på msn och diskuterar om kenzas rumpa, är den en "vill ha"? är den för platt? är den ett big no? det är frågan just nu. båda lika uttråkade och borde egentligen sitta och plugga. fråga mej inte ens hur vi började prata om det vi pratar om.. jag saknar min powerpingla :(


på tal om powerpingla så måste jag ju bara berätta en rolig grej som hände igår. jag, sara och märta var och åkte skidor efter nåt smalt spår i skogen. märta åkte först, sen sara och jag åkte sist. så åkte vi där i godan ro och det var iskallt ute!

vi började pratade om förra gången när jag åkte samma spår, fast själv, då vände jag efter ett tag för jag var rädd att det skulle komma renar, så jag blev lite nervös när vi började prata om det så jag kollade bak, då kommer en massa supersnabba skidispojkar åkandes (och vi åkte ju lixom väldigt sakta) så jag sa till sara och trodde ju då att märta också hörde, att vi skulle låta dom åka före oss, men märta hörde inte så hon fortsatte åka och dom åkte precis bakom henne, hon hörde ju att nån åkte bakom, men hon trodde ju att det var jag och sara. så efter ett tag säger någon av pojkarna: (som inte kan åka förbi eftersom det är så smalt spår) "asså... " och märta hörde äntligen och hoppade åt sidan, jag och sara nästan låg i snön och skrattade haha




har man inte stor rumpa, kan man ju alltid skaffa sig en sån här x)
den är tydligen lika vanlig som lösnaglar där i usa... ;)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0