hockeyproffset linn

dagens träning: hockey! jag var sjukt taggad och trodde innerst inne att det faktiskt inte skulle vara så svårt, hallå jag gick ju faktiskt skridsko skola när jag var.. 6? och det var senast jag åkte. Men så svårt det var att hålla balansen! och det var ju inte kul att stå på isen så ostadig som man var när det kommer två stora pojkar åkandes som galningar efter bollen (nej nu är det faktiskt inte jag som inte kan nåt, vi hade en boll istället för en puck, fråga mej inte varför för det fanns faktiskt puckar, dom kanske tog boll istället för min skull)

det gick väl lite bra tills vi körde med en massa skitregler. man var tvungen att passa över linjen och inte gå över nån annan linje eller hur det nu var, det blev bara förvirrande. men när alla sen hade gått lärde jag och sara oss att springa med skridskorna! vi var skitgrymma, synd att alla redan hade gått då :(  & bromsa gjorde man genom att köra in i väggen eller snurra runt tills man stannade :)

nu ska jag titta idol och äta popcorn, ha det bra :)


helt perfekt bild, alla tre ser ut som jag idag!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0