hårda tag hära!

hej!
det krävs hårda tag för att nånting ska bli gjort så jag stängde av tvn, satt kontrollen(eller tryckarn/kanalväljaren som min kära lilla vän kallar den hihi) inne i garderoben så jag inte skulle orka gå och hämta den, sen satt jag på musik lite lågt på spotify och satt datan långt borta så jag inte skulle sluta på facebook som jag alltid lyckas göra, hur vet jag inte, så nu har jag skrivit klart svenskan, pluggat klart till spanskaprovet som alla andra gjorde för flera veckor sen! nu när jag ändå är igång ska jag bara diska och springa och boka en tid i tvättstugan. eller jag bokar nog en tid imorron istället, det är fan 21 minus ute!

på fredag kväll kommer felicia!! jäklar vad jag har saknat hon, synd att jag bara hinner träffa henne på lördag för på söndag åker jag till arvidsjaur för den riktiga premiärtävlingen, om det nu inte blir för kallt...


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0