för att få tiden att gå

Det känns alltid så dumt när man sitter för sig själv och skrattar eller kommenterar nåt till tvn, nästan så man måste kolla sig omkring så ingen hörde att man faktiskt pratar med sig själv.
inte heller är det bra att man tar ett extra varv runt bordet för att komma till soffan, bara för att få tiden att gå.
som ni kanske förstår så har jag rätt tråkigt, men jag tänker inte plugga eller städa idag, vilodag har jag också från träningen så ingenting görs här, jag bara sitter och stirrar på klädhögen som täcker hela golvet och går in och ut från facebook.

fast en bra grej kom jag iallafall på här i min ensamhet, imorgon har jag ett 2h och 20 min långt hål, då drar jag till gymmet! eller kanske åker skidor om det bara inte är för kallt.

avslutningsvis (som jag lärde mig att man skulle avsluta ett tal med idag på redovisningen) så ska jag nu värma oboy och ta fram mina goda saker från frysen att mumsa på till greys anatomi.

ha det bra! :)




Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0