webbkamera




okej nu ska jag berätta en skitbra sak! fredag, måndag, tisdag och halva onsdag är dom enda skoldagarna kvar på typ resten av 9:an!!!
vecka 20 har vi prao och vecka 21 åker vi, fyfan vad jag längtar!

nu imorron ska jag och felicia te gve & på lördag är det dragrace i byn.

men en bad thing, felicia har bestämt sig, hon flyttar te sigtuna, typ över 100 mil jue.åh vad jag kommer sakna den bruden. meeeeeeeeen jag ska åka å hälsa på henne och hon ska komma hit sådeså, WE CAN DO IT!

nu ska jag åka skidor innan snön försvinner (som den inte kommer göra på ett bra tag men ändå)

PUSS



Kommentarer
Postat av: )

vilka ska du fara vars med:D

2010-05-06 @ 18:38:25
Postat av: Linn

Till bulgarien med felicia, felicias mamma, bell, natta å mamma :D

2010-05-06 @ 19:45:55
URL: http://highmaan.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0