this is who I am but I don't think you understand

jag var nyss och åkte rullskidor & jag har verkligen världens otur när det gäller kläder efter väder! när det är 20 plus så går jag med dunjacka, sen när jag ta sommarjackan eftersom det "säkert kommer bli varmt" blir det iskallt och jag fryser ihjäl. samma när jag ska träna, tar jag korta byxor och t-shirt så börjar det spöregna, tar jag jacka och långa tights så blir det jättesoligt och asvarmt. helt galet irriterande!

sista dagen på praoen var idag, vi fick plocka saker för 100 kronor när vi slutade,det var ju lite najs,
skulle behöva göra mina två inlämningsuppgifter och plugga till kemiprovet, men då är det en stooor risk att jag somnar för jag är galet trött...











Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0