snabb

har inte tid att sitt här så blir bara en snabbis update

Lördag
Jag & felicia kollade på dragrace. dragracet var väl inte så jätteroligt, det var så himla kallt ute så vi kollade ett tag, gick sen hem till mej och värmde oss och gick tillbaka, senare umgicks vi med joakim, pontus och jacob. vi körde skoter och sov haha x) men det är väl det enda man kan göra så...?

söndag
vaknade halv 10 och åt frukost, sen for vi och körde skoter med pontus och joakim, jag var grymt trött och somnade när jag satt bakom felicia, for hem ett tag och ska nog tebax dit snart. & jag är förkyld! jag har lite ont i halsen, det är nästan helt borta, igår vare ändå värst, nu är jag bara supersnorig och är döv i ena örat :o

mina kära vänner ringer å säger att jag ska komma nu så måste väl det,
puss




Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0