OH MY FUCKING GOD!!!

   -------------
 |                 |  
 |                 | 
 |                 |
   -------------      

jag skulle gå och duscha som vanligt efter jag hade tränat, tog av mej kläderna och satt igång duschen så den skulle bli varm då är det en STOR FET JÄVLA spindel i badkaret! den fick damp när det började komma vatten och sprang runt som en idiot och jag hoppade bakåt och slog huvudet i hyllan och sprang nästan naken ut från toan, men jag kom på vad jag nästan gjorde så jag tog en handduk och sprang och sa att pappa skulle ta bort den innan jag dog. gissa om jag blev rädd!!! den var typ lika stor som den där rutan där uppe, lite mindre...

sen gick det inte att duscha för jag såg bara spindlar i ögonvrån hela tiden, inte kul, och igår va det en skalbagge i min säng! eller heter dom så? nivet dom där småa grejjerna som brukar vara på löv..buskar?

hojja jag haaaaatar spindlar buuhuuu:'(


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0