lite smått crazy

är man normal om man stiger upp klockan 5 på morronen när man börjar halv 1?
åkte med pappa när han skulle te jobbet, jag hoppade av i kullen med cykeln och cyklade hem. skulle ju egentligen springa en bit också men var så grymt trött så det blev bara cykel, men ändå :)



  

jag har nåt problem, jag är typ beroende av klockan. jag måste alltid veta vad klockan är och är typ alltid stressad, är stressad nu för jag har mycket att göra å ska iväg om typ tre timmar. jag vill alltid ha gott om tid på mej till saker så måste väl snabba mej i duschen nu!

blir inge update här förrän på onsdag kväll kanske puss :)


Kommentarer
Postat av: Ella-Maria

Jag är också det! Utan klockan skulle jag typ inte gå att leva med :P

2010-05-22 @ 11:32:37

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0