if life doesnt go right, go left

vaknade precis efter den vanliga middagspowernapen. haha jag och felicia har fått som vana att sova några timmar på eftermiddagen, inte bra! skulle plugga kemi och blev supertrött... såklart!

på praoen har vi hållt på med smyckesväggen två hela dagar och fixat till det där så gå fan inte och stöka till där.
men imorgon är sista dagen så det är väl bara att bita i, & på måndag efter skolan åker vi te lule och på tisdag till bulgarien wiihue! men min bikini som aldrig kom förstörde jävligt mycket av mitt humör, nu har jag ingen fin bikini att ta med då kan jag ju inte bada eller sola, tyyyyyyyp ju.


åh kolla vad fint med snö! jag är inte redo för värmen här ännu!





ska typ fara och springa nu med felicia, eller hon kommer säkert säga "jag kan följa med imorron istället så jag blir frisk"

justjah jag hade typ sjukaste drömmen... det var nå skitstora robotar som jagade mej, jag sprang nerför ett berg och gömde mej bakom en sten medans alla robotar gick förbi precis bredvid stenen, sen kom mark sloan (han i greys anatomi) och satt sig bredvid mej och pratade jättehögt och sa att hans baby var odödlig så då stannade alla robotar till och sprang emot oss, en tog tag i en krok jag hade på tröjan och drog upp mej, hojj det kändes som frittfall fast uppåt och då vaknade jag...  ?

haha hejdå

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0