I miss my hair?

hjälp den här dagen har bara flygit förbi! har bara hunnit typ... skriva en bra bit av bilduppgiften & engelskagrejen, tränat och duschat och klockan är redan 7. oj den var visst halv 9 tillåme!

tänkte ju lixom göra en ny design men jag har inga ideér & inga bilder och min kamera funkar ju inte så...
jag har tänkt hela dan ba imorron äre prao, så äre bra torsdag idag inte söndag, helt knasigt.

åkte skidor idag förresten, var ganska hostigt att åka men jag var tvungen, snart försvinner väl snön så jag måste ju passa på

hårproblem
nu har jag sådär mellanfult hår, varken page eller långt. åh jag vet heller inte vad jag vill göra, vill jag spara långt igen eller vill jag ha page? :S









Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0