fuck you

jag & felicia jobbade inte på så värst mycke igår, vi pluggade lite kemi och sen for jag hem och åt och felicia hade ätit och duschat klart fyra timmar senare så då for vi te kullen och umgicks och seriöst det var kallt att köra hem! jag hade faktiskt linne, t-shirt, adidaströja, sommarjacka, dunjacka och jag frös typ ihjäl! så nu blir det vädligt hårda tag här.

bli inte ledsna nu, men kanske inte blir nå mer uppdates här förrän om två veckor (om vi nu inte hittar nån data i bulgarien) för idag hinns det nog inte, imorron åker vi till lule direkt när vi slutar skolan och på tisdag morgon åker vi!

Det ska snöa här nästa vecka, men ta det lugnt, jag kan sola lite åt er också i 30 plusgrader! tiihi

nu ska jag och min bästa vän ha så himla kul!
puss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0