bästa humorn!

det är såhär vi fördriver dagarna!




nåt som också är typiskt är att vi står och pratar om nåt så ska felicia dricka mjölk som vanligt, sen säger jag nåt som är "jätteroligt" så mjölken bara sprutar ÖVERALLT! haha x)



jag försökte få igång moviemaker typ 2 timmar idag men funkade det? nej såklart inte, jag blev sur och tänkte slänga ut datn genom fönstret, men for istället till felicia. där kollade jag om hon hade nåt annat program på sin data, så hade hon moviemaker som vi inte trodde hon hade så då testade jag och funkade det? SÅKLART! åh vad irriterande. men iallafall så har vi gjort lite på filmen nu och den kommer bli GRYMT bra, seriöst man skrattar typ på sej.

kyss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0