13dagarkvar

internet funkade inte igår så var utan datan HELA dagen! men då hann man faktiskt med lite annat, var med johanna i tjottiskolan och kollade på småstjärnorna och fikade och sen for vi te henne och kollade tv (ugly betty, desperate housewives & cougar town)


bara typiskt att dom hade världens dåligaste låt bara... den dära... komkomkom medan somsomsom eller nåt sånt åh den är så dålig och det värsta är att jag alltid fastnar i den! samma med den där SUPERDÅLIGA låten måndagsbarn! så sjukt dålig.
men nå var dom iaf då söta när dom dansade där på scenen ! :)


jag och felicia har bara EN vanlig skoldag kvar!
har ju prao nästa vecka på dollar, å sen är vi i skolan på måndag och på tisdag ÅKER VI! seriöst det känns inte som de...

& det är ännu galet mycke snö kvar, å såklart så är jag ju sjuk! när jag är frisk komemr säkert snön vara borta. jag har inte tränat på en vecka ungefär så börjar få spring i benen, vill bara vara frisk!!!




seriöst klockan är bara 12 och man är hemma redan! shiet...

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0