vilse i skogen skidrar jag omkring

do you have a map?
I got lost in your eyes...


igår på träningen skulle markus åka en intervall runt femman och jag skulle åka sakta, jag hade inge ork i benen. så jag skulle ta en "genväg" så han inte skulle behöva vänta så länge. så såg jag spåret som jag trodde skulle gå tvärs över till spåret jag skulle in på. så åke jag där efter skoterspåret, stolt över min smarthet. men kom skidspåret? nej! så såg jag en kurva längre fram och tänkte att det kanske var dit jag skulle men nej inget spår men jag fortsatte ändå åka typ över en massa skoterspår och tillslut insåg jag att jag nog hade tagit fel spår, så jag fick åka tillbaka och det började bli jättemörkt så jag såg typ ingenting. jag har jättedålig syn i mörkret och helst när det är snö, allt flyter bara ihop!

men tillslut hittade jag iaf tillbaka och blev lite utskrattad :(

nu ska jag snart på träning & inga genvägar blire här inte!



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0