utslagna hjältar



var nyss och åkte skidor, det var superfina spår vid felicia så det var riktigt härligt, men att åka efter sjön sen hem var inte lika kul. hundra olika skoterspår och alla går kors och tvärs så det blev inte så tekniskt och jag var nära att trilla på näsan fler gånger, min balans är inte riktigt på topp

sen tänka ja berätta en sak ni säkert inte visste om, min kära fru är gravid hehe




nu tänker säkert alla ba varför är alla bilder på snyggingen där så småa?
svaret är enkelt, lägger jag in stora bilder som är jättefina på hon halshugger hon mej... så ni får helt enkelt ta det ni får...

någon som missade att min prins var på tv i lördags? jag satt iaf bänkad där med min fiina alexander rybak tröja (a) jag vågade knappt blinka fall jag skle missa nåt.

puss


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0