som en isbjörn i grekland

sitter med ett ben&jerry glasspaket mot pannan. jag känner mig som en isbjörn i grekland just nu! men snart blir jag väl en hackspett i antarktis igen, har feber för dom som inte förstår.

är hemma nu för felicia och linn är i lule och är barnvakt, jag har haft ont i halsen och varit förkyld varje dag när vi har fått vara i lgnheten och nu har jag haft feber sen fredags inte det roligaste... har också gått typ 3 mil på två dagar med feber bara för felicias skull, kanske drf jag inte blir frisk men vad gör man inte för sina vänner?

fredagen blev väl som den blev, lite bättre och lite sämre. den slutade kasst iaf, väldigt länge sen det blev så som det blev menmen antar att det var ngt annat som gjorde att det blev som det blev för så brukar det inte vara.

puss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0