marcus hellner

idag for jag och felicia till gve, jag tävlade med jocke och vann, moahaha! sen tolkade vi & kollade sen på marcus hellner, det var så grymt jävla kallt så vi kollade bara en liten stund. tänk om jag en dag står där med ett os guld...

jag sa att felicia bara skulle fota från halsen å ner så var inte riktigt beredd...
men kolla mitt finfina überhäng & bamsestora skorna, fick låna av anton när vi skulle tolka(y) hiihi finfint




fick skorna från h&m idag, dom var ett gäng förstora men vet ni? det skiter jag i. jag ska ha dom där skorna och nu har mina fötter inget val än att växa till en normal 36:a.

imorron är det lilla vm och det kommer gå gr8, har nästan inte hunnit träna nåt sen jag har varit sjuk så får inte ha för stora krav, men det är inte så lätt...

puss

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0