lilla vm

om man tänker att jag har varit sjuk och inte har slagit dom jag åkte mot idag nånting den där säsongen så borde jag väl vara lite nöjd iaf, för jag slog en av dom. haha jag trodde faktiskt inte jag skulle göra det...

imorron ska jag åka staffeten med helena och vi ska fan vinna!

förresten så är jag reserven te folksam så får hoppas att nån blir sjuk (a)

& en sak till! det är bara 4 helger kvar med tävlingar, hjälp nu blir jag ledsen i ögat jag vill att det ska vara vinter året runt, eller vår året runt, det kan vara sommar typ 2 månader och sen vår 10 månader ojoj det skulle då vara nåt, men när alla tävlingar är slut ska jag göra hål i tungan!

kamerasladden är borta ännu, kanske skulle man ta å ringa nån spågumma ... haha
pussar


jag hade jääävligt kul på tåget från lule med två flaskor haha


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0