lilla vm stafett guld (typ)

jag och helena ägde helt klart stafetten hahaha, vi var typ 7 lag kanske? killar och tjejer, 15 & 16 åringar. vi kom tvåa av alla, två killar före oss men av tjejerna så vann vi. meen eftersom helena åker för kalix och jag för maif så åkte vi i ett mixlag och då räknades vi inte in till lilla vm så då räknas vi som sist i våran grupp... fast, vi vann ju egentligen ändå! för killarna åker ju för sig och tjejerna för sig.

men jag är glad ändå, stafett är så himla roligt att åka! det är roligare än distans och sprint! då blire som... man måste som åka för den andra oxå och då blir man mer taggad man vill ju inte förstöra för den andra. åååh det är så grymt roligt! men jag har ingen från maif att åka med eftersom jessica har slutat och ida kan ju inte åka så då blir det nog bara mixstafetter för min del.

imorgon blir det skola för första gången på tre veckor, matteprov och noprov så nu ska jag och felicia plugga järnet och åka skidor en sväng

ha det bäst puss!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0