krig

efter två koppar choklad kan man väl inte vänta sig annat eller? det blev krig mellan mej och felicia, vi var ensamma i uppehållsrummet och jaa, jag & felicia har ALDRIG skrattat så mycket i skolan! luften tog slut det gick varken att skratta, andas eller skrika sluta. det slutade med att vi kollapsade i soffan och var knäpptysta i nån minut då vi försökte få luft! vi sprang sen runt å skrek som idioter och skrattade ihjäl oss, träningsvärk i magen fick man typ... sen kom några 7:or och dom måste seriöst ha trott att vi var galna eller nåt. vet inte riktigt vad det flög i oss.

hehe jag vet att jag lovade bilder, men for från felicia igår och glömde kameran hemma hos hon, så sa jag att hon skulle ta med den på bussen men hon glömde & felicias pappa har magsjuka så jag vågar inte gå dit och hämta den :s

men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, fast så smaskigt är det inte... hiihi men aja skit samma!
hejjj då


Kommentarer
Postat av: ogge

så det kan gå

2010-03-16 @ 13:02:33

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0