helgen

fredag
på fredag kom linn & kamilla te byn, så de blev massa köra skoter. på kvällen kom dom på att vi skulle fara te fjello å sova där, så vi packade korv, godis chips å sånt å for dit. men vid 11 på kvällen kanske blev det alldeles för varmt där, (jag fattar inte hur vi alltid kan få så varmt, det blir alltid typ 40 plusgrader) så vi släckte elden och for till felicia och sov. jag vaknade 7 och låg vaken till 9, då vaknade felicia och sa att jag kunde gå å kolla tv om jag ville. dessutom körde felicia över mig med skotern! jag skulle ta ut nå grejer från hennes ryggsäck och föra in till mig, då började hon backa och körde rätt in i mig och skidan for på min fot så ja ba bang ner på rumpan. det var inte såjättehärligt kanske


lördag
vi körde ännu mer skoter och det hände en liten olycka... så det blev lite inte en så glad kväll & linn blev sjuk...
jag & felicia kollade melodifestivalen, haha vi kände oss som pensionärer där vi satt i tv rummet medans linn och kamilla lyssnade på en massa dunkdunk musik så väggarna skakade haha. men fick iaf se min prins <3

söndag
linn & kamilla for hem, jag och felicia stekte på sjön med skotern tills jocke kom, då for dom och körde skoter lite & jag kollade på sprinten

en chill helg! :)















äh nu orkar jag inge mer, ska värma en kanelbulla och dricka mjölk och lära mej en massa om nå cylinder, kolv, oljesystem, kylnånting, å en massa sånt där tråkigt. det skulle underlätta om man förstod nåt...

puss <3

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0