kamerasladden fortfarande på vift

nu är jag på g igen!
igår for jag och felicia te lule, jag hade nada money så jag följde bara med henne. båda var suprtrötta och hungriga i början så vi gick nästan dirr å åt på baan thai och det satt som gjutet i magen. sen blev vi lite mer till liv men vi har klara vid typ 12 så vi gick runt igen på alla affärer å typ satt en timme i varje provrum. jag var helt drogad typ, jag var jättetörstig och jättevarm å trött så jag typ bara gick och försökte skratta till felicia när hon försökte få igång mej men jag blev likadan sen igen, jag var typ död... jag har aldrig varit så förut :o

förresten har jag sagt att min klänning och skorna har kommit? dom var iaf grymt snygga. kärlek vid första ögonkastet till skorna iaf. klänningens band måste mommo sy till för dom var ungefär en kilometer för långa, & visst måste man då träna att gå i skorna, 13 cm (y)

nu ska jag och felicia fara te fjello, pics när kamerasladden återvänder! ska försöka fota...


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0