DM kalix

hej alla glada!
distansen var jag nöjs med, men inte sprinten!

på tävlingen på lördag (distansen 5km) var jag så sjukt seg i benen och armarna, när jag och jessica åkte runt banan höll jag på att dö, vi åkte ändå bara jättesakta! det var seriöst den jobbigaste banan jag någonsin hade åkt!så jag trodde aldrig att jag skulle orka åka tävlingsfart hela banan.

men jag värmde upp och kände mig verkligen inte i form, jag tänkte nästan inte åka så dåligt kändes det. men jag startade iallafall, men jag tänkte att om jag ser pappa efter banan så avbryter jag men jag såg inte han. så jag tog det lite chill för jag tänkte att ja g måste spara krafterna eftersom det kommer bli jättejobbigt. sen så såg jag elin framför mej och då blev jag taggad till tusen & så åkte jag om henne, jag har nog inte slått henne nån gång den här säsongen så det kändes ju bra iaf. kom trea :)









sprinten gick inte bra, fick en bra start men sen kom josefin i innerkurvan å då var jag tvungen att svänga ut så mycket, sen var det två korridorer i uppförsbacken då tog josefin en så då åkte jag mot den andra, så böt hon å då kom evelina in på den andra, åååh allt gick ba fel. men sprint är inte riktigt min grej, jag är inte nog snabb tyvärr



snyggaste posen jag vet... ;)




sen så fick jag veta att dom som har kommit in te gve redan har fått veta det, så kom nog inte in dit. ska nog flytta te älvsbyn om jag nu kommer in dit. :)

men jag kommer sakna min älskling så in i norden! ♥


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0