älvsbyn eller gällivare

kom ju inte in på riks här, så hade då bestämt att jag skulle flytta te älvsbyn. alla säger att det är ett bra gymnasium där nästan bättre än gve. sen så nu kanske gve ska öppna regionalt igen & isf har jag en säker plats där. men nu har jag ju förberett mej på att flytta te älvsbyn men jag vill ju som ändå gå här men ändå flytta dit...

fast ändå, om jag går här om dom nu öppnar ett så får jag ju egen lägenhet och de, men det skulle ändå vara skönt att flytta långt härifrån, lite jobbigt kanske men egentligen, vad har man att sakna från gällivare?

jag ska hur som helst inte tappa kontakten med felicia, spela roll om hon flyttar till sigtuna och jag bor kvar här eller om hon bor här och jag i älvsbyn. eller om hon flyttar till andra sidan jorden och jag bor kvar här, vi ska hålla, thats it ♥ men det hade ju varit gr8 att bo på samma ställe..

puss



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0