vart är sommaren?



kom med solsken till mej!

var precis och åkte rullskidor med min bästa vän! (min pulsklockan eftersom min andra bästa vän har lämnat mej och åkt till sin stuga) åkte två timmar och lyckades faktiskt undvika regnet som förföljde mej med sina stora svarta moln.

en sak irriterar mej, jag är sne! mitt ena ben är längre än de andra så när jag åker rullskidor är ett ben lite längre fram än det andra och då lutar jag mej åt ena hållet och då åker jag åt de hållet med skidorna också. grymt irriterande om jag ska vara ärlig. men vad kan man göra? det är inte jag som bestämmer hur jag växer tyvärr...

nu taggar jag för blomrabatten på "jobbet" eller buskrabatten heter det kanske med hilda imorgon, mest längtar jag efter alla underbara spindlar som jag verkligen älskar, helt sanslöst hur gulliga dom är, jag hade kunnat äta upp dom bara för att dom är så söta!

puss



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0