vafan har dom gjort om korkarna till drickorna för?!

man får ju inte upp dom där korkjävlarna nu!

det är sjukt varmt i mitt rum så nu har jag min älskade fläkt brevid mej. först nådde inte sladden men då fixade och trixade man ju, eller ja... hittade ett annat hål vart man trycker in sladden. men då blåser den så mitt hår flyger in i min mun hela tiden (äter jordgubbstårta) och det är ju inte så najs... men det får man väl ta!

när jag var nere och hämtade fläkten märkte jag att det var liv i luckan på balkongen, då satt det omkring 10-15 gamlingar på våran balkong och spelade gitarr och sjöng för fulla halsar haha, tur att en del av dom iallafall kan sjunga så det lät ju bra iallafall


nä nu ska jag titta några avsnitt av the hills

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0