macarons


har precis bakat dessa och jag säger då aldrig igen! eller joo förresten... men jag hade en dålig dag idag allt gick snett! halva kakorna fastnade i pappret och gick sönder, sockret fastnade i kastrullen, jag brände handen så jag fick en blåsa, jag spillde vatten över hela govet när jag skulle försöka diska, jag har smet över hela köket och hela mej, min tröja har en stor blöt fläck och kakao ränder och jag har brunt hår av all smet. tog typ femtio timmar att göra dom för vi har inte nån himla mandelkvarn eller vad fan det nu var så har hackat nötter till sand i flera timmar!

sommarjobbade ju idag och vi fick kratta på kaptensgården, jättekuwl! men imorron ska jag ch hilda vara i nå arkiv så vi slipper kratta den här veckan iallafall haha.

nej nu måste jag sova, ska up vid halv fem imorron
godnatt alla söta! 

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0