linn högman. blev mosad av en dörr

jag och hilda har kommit fram till att det är väldigt farligt att jobba i arkivet! både jag och hilda har hållt på att dö, i fredags när vi skulle gå ut från arkivet så ramlade dörren, det är en dörr som är jättestor och väger typ över 100 kilo, typ en branddörr tror jag. den ba ramlade ihop så vi höll fast den tills det kom en tjej nerför trappan som ringde till nån som skulle komma och hälpa oss, vi stod ju där och höll i dörren så den inte skulle ramla helt, för ena kanten av dörren var typ kvar på dörrkanten där i rummet (ni ser ju att den är ganska hög så dörren var ju helt sne) sen halkade dörren till där bak och ba pang på mej, så ja ba stod där helt böjd med dörren i ryggen och hilda ba skrek men gå bort linn akta dej! men jag kunde ju inte gå bort för då hade hela dörren farit på hilda. men sen lyckades vi båda gå bort och dörren ba pang i golvet och hela handtaget blev intryckt...




Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0